De grote finaledag van alle clinics eerder dit jaar van Real Madrid vond op zondag 23 oktober plaats op de velden van FC Winterwijk. Van Boys-zijde waren de winnaars van de eerdere clinic van Real Madrid op de Bosrand aanwezig met hun familiaire aanhang, te weten Sven Paters en Mats Scholten van JO13-1 en Duncan Kelder van JO11-1. Volgens hoofdtrainer Eric van Zutphen, ook al trainer/begeleider aan deze clinics verbonden, presteerden de drie Boys-beloften uitstekend, echt een reclame voor onze vereniging. Uiteindelijk konden er van de grote groep talenten maar vier gelukkigen de reis naar de Spaanse hoofdstad Madrid, naar Estadio Bernabeu, de thuishaven van Real Madrid halen. Dat werden Kianco Baert van Cercle Brugge, Beniqno de Mol van Cercle Brugge, Sami Ouassa van Roda JC en Candia van Vitesse. Volgend jaar augustus komt de clinic van Real Madrid bij voldoende belangstelling weer een week naar Vroomshoopse Boys, zie ook daarvoor ons clubblad nieuwe stijl (in full colour), dat binnenkort verschijnt.