Graag brengen wij jullie op de hoogte over de stand van zaken betreft de teamindeling van het nieuwe seizoen.

In de afgelopen periode is er achter de schermen veel werk verzet voor de nieuwe teamindeling. Er hebben veel overleggen plaatsgevonden tussen trainers, coördinatoren, scouts en de groepshoofden. Ook zijn er in sommige leeftijdsgroepen trainingen geweest om het onderlinge niveau te bekijken. Helaas is er weinig in competitieverband gevoetbald. Voordeel is dat we door alle onderlinge trainingen en wedstrijden een goed beeld hebben van alle voetballers. De nieuwe teamindeling is zo goed als klaar, de komende week worden de spreekwoordelijke puntjes op de i gezet.

Op donderdag 27 mei wordt de indeling op de website gepubliceerd. Vanaf maandag 31 mei wordt er met de nieuwe teams getraind.