Na een aantal vrije zaterdagen konden we vandaag weer aan de bak. v.v.Hellendoorn kwam op bezoek zij stonden 2 plekjes hoger op de ranglijst en hadden 2 puntjes meer verzameld tot nu toe. De selectie was afgezien van Max die op vakantie was compleet. Het begin van de wedstrijd zag er goed uit. Er werd volop druk gezet op Hellendoorn en er volgden kansen voor ons. Dit resulteerde dan ook in de 1 – 0. Thijmen speelde zichzelf na een 1-2 met Thijn vrij en schoot goed binnen. Tijd om hier van te genieten was er niet want Hellendoorn counterde direct en het was de spits die de gelijkmaker in de verre hoek schoot. 1 – 1 Het restant van het eerste kwartier was ook voor ons. Er werd achterin goed verdedigd door Mees, Thomas en Sam en Tigo kon vanaf het middenveld de aanvallers Sem, Thijmen en Thijn goed vinden. We gaven geen kansen meer weg, wonnen de duels en er waren er mooie aanvallen te zien. De verdiende 2 -1 van Thijn viel dan ook na een assist van Sem.  Helaas deden we ons tekort door niet vaker te scoren. Het 2e kwartier ging gelijk op. Hellendoorn knokte zich terug in de wedstrijd en wij kwamen minder vaak voor de goal. Het derde kwartier was weer  beter. Hellendoorn moest achteruit en er onstonden weer meer kansen voor ons. Het was Tim die ons op een 3 – 1 voorsprong zette. Daarna was Thijn via een schot op de paal nog dichtbij de 4 – 1. Het laatste kwartier leken de krachten bij ons weg te vloeien. Hellendoorn bleek nog een versnelling over te hebben en het spelbeeld veranderde volledig. Hellendoorn kreeg nu de kansen en wist hier wel raad mee. Via een aangeraakt afstandschot kwamen ze terug naar 3 – 2 en na een goede voorzet kon een volledig vrijgelaten speler van Hellendoor de gelijkmaker intikken 3 -3. Wet hadden nog geluk dat Hellendoorn daarna nog op de paal schoot zodat deze wedstrijd niet verloren ging. Scheidsrechter Schrijver floot daarna op zijn fluit voor het eindsignaal. Inplaats van 3 punten een 3 – 3 gelijkspel waar we natuurlijk niet erg mee opschieten.