Stevo JO11-1 maatje te groot voor JO11-1

Afgelopen maandagavond kwam 1 van de gezamelijke koplopers Stevo JO11-1 op bezoek op de bosrand. Door verzette wedstrijden van de zaterdag moest deze competitiewedstrijd door de week afgewerkt worden. We kenden Stevo al uit een bekerwedstijd in het begin van het seizoen en wisten dat ze een sterke ploeg hadden. Tegenvaller voor ons was dat Max voor de wedstrijd uitviel met een liesblessure. De wedstrijd begon zoals verwacht met veel druk van het fysiek sterke Stevo. De bal ging makkelijk van voet tot voet en het grootste gevaar kwam van de centrale middenvelder die constant met afgemeten steekpasses de snelle buitenspeler wist te bereiken. Uit een dergelijke aanval viel ook de eerste tegengoal. De snelle rechtsbuiten gaf een strakke voorzet en via een been van ons viel de bal achter keeper D’angelo. Niet opletten bij een corner betekende de 0 – 2 en daarmee kwam een eind aan het eerste kwartier. In het tweede kwartier ging Stevo door waar het mee begonnen was. De gaskraan ging volledig open en ondanks dat wij er alles aan deden kwamen we tekort. Stevo scoorde 4x in het tweede kwartier waardoor we met een 0 – 6 achterstand het derde kwartier in gingen. Het derde kwartier ging wat beter. We kwamen wat beter in de duels en kwamen ook af en toe voor het Stevo doel. Desondanks scoorde Stevo nog twee keer waardoor we met een 0 – 8 achterstand aan het laatste kwartier begonnen. Het laatste kwartier was onze beste. Opgeven was geen optie en dat was de jongens te prijzen natuurlijk. Er werd hard gevochten voor de eretreffer en die viel via Tim die binnenschoot. 1 – 8. Stevo scoorde daarna nog een keer waardoor er een 1 – 9 eindstand op het bord stond. Erg jammer maar snel weer verder naar de volgende wedstrijd. We zijn er wel een beetje achter dat we het erg lastig krijgen tegen de eerste 5 ploegen in deze hoofdklasse. Met de 7 ploegen daaronder kunnen we echter wel mee en daar zullen we de punten tegen moeten halen.