10-11-2018: Vroomshoopse Boys JO11-2 – Langeveen JO11-1

JO11-2 tegen Langeveen JO11-1. Op deze eerste gure morgen van de herfst moesten de heren aantreden tegen Langeveen die op de ranglijst weliswaar onder ons staan, maar op slechts 2 punten minder. Winnen was dus het devies. Het begin was moeizaam met kleine kansjes over en weer, waarbij het weer ook van invloed was op het spel. Een afgeketst schot kwam voor de voeten van Brian die gedecideerd afwerkte: 1-0. Langeveen gaf zich niet gewonnen en gebrek aan coaching en rust in het eigen spel leidde tot een kans van Langeveen. Renzo, die verder een foutloze wedstrijd keepte en weer de nodige ballen goed pareerde, gleed jammerlijk uit bij een afstandsschot en daardoor kon Langeveen alsnog in de rebound intikken 1-1.  Na wat coaching van de kant kwam er iets meer rust in het spel van onze jongens die dan ook verdiend op een 2-1 voorsprong kwamen na een goed schot van Thijs D. Na de 3-1 van Thijs N. die de bal netjes hard en laag in de hoek plaatste was de wedstrijd gespeeld. Beide teams vervielen in het rommelige spel van de eerste helft. Daar waar kwalitatief goed voetbal niet altijd aanwezig was (mede door het weer) hebben de jongens goed inzet geleverd. De winst was dan ook ruim verdiend! Volgende week staat de wedstrijd tegen andere middenmoter Bergentheim op het programma. Winst betekent aansluiting bij de top.