Afgelopen zaterdag stond voor Boys JO11-3 de uitwedstrijd tegen PH JO11-2 uit Almelo op het programma. Voor beide teams was het een belangrijke wedstrijd, het ging om de koppositie in de competitie. Vanaf de aftrap werd er door de spelers fel gestreden om iedere bal waarbij de Boys het betere veldspel liet zien. Er werd goed samengespeeld en dit leverde een aantal mooie kansen op. Het was dan ook niet verwonderlijk dat Sem de score opende met een afstandsschot, 0-1. Hierna bleef de Boys de bovenliggende partij, mede door het harde werken van de spelers. In de rust wezen de leiders Simon en Tobias de spelers er nog eens op om niet achterover te leunen en bij de les te blijven. Dit werd goed opgepakt want er werd nog een tandje bijgeschakeld. PH kon niet anders dan af en toe aan de noodrem te trekken maar gelukkig bleef de Boys voetballen. Na een goedlopende aanval kon Damian alleen op de keeper af maar een overtreding van een PH-speler voorkwam een zeker doelpunt. Uit de penalty die volgde maakte Sem zijn tweede van de dag. Na de 0-3 van Yilann en een gemiste penalty van PH kon de Boys de wedstrijd rustig uitspelen. Het laatste doelpunt was van Pim, met een knal van afstand maakte hij de 0-4. Een verdiende overwinning waarmee de Boys over PH wipt en de nieuwe koloper is. Komende donderdag is er een inhaalwedstrijd tegen DEC’10 uit Diepenheim op sportpark De Bosrand. Met de inzet van zaterdag moet het lukken om drie punten in Vroomshoop te houden.