Afgelopen zaterdag was Boys JO11-3 te gast bij vv Hellendoorn om te voetballen tegen hun JO11-2. De vaste leiders Simon en Tobias waren op wintersport, Gerjo en Johan namen het vandaag over. De wedstrijd was nog maar net begonnen of het stond al 0-2 voor de Boys. Ook na de 0-2 werd de spelers van Hellendoorn geen enkele ruimte gegund, de Boys kon naar hartelust het snelle combinatievoetbal spelen. Achterin hadden Emmy, Cas en Sem alles onder controle en het middenveld was in handen van Yilann, Deon, Tijn en Pim. Björn en Damian liepen de verdedigers er ook regelmatig op snelheid uit. De keeper van Hellendoorn wist met een paar goede reddingen nog te voorkomen dat de score hoger uit zou vallen. Aan de andere kant had Ryan weinig te doen, hij kon vandaag dan ook de nul houden. De teller bleef uiteindelijk steken op 14.
De eerstvolgende competitiewedstrijd is na de voorjaarsvakantie en het carnaval tegen Enter dat ook nog zonder puntverlies is.