Vandaag stond voor de Boys JO11-3 de wedstrijd tegen Twenthe Goor JO11-1 op het programma, een wedstrijd tussen twee koplopers in deze competitie. De supporters aan de kant waren het er snel over eens, dit was wel een van de betere ploegen uit de competitie. Twenthe ging furieus van start en dit leverde een paar spannende momenten voor het doel van D’angelo op. Gelukkig wist men de kansen niet om te zetten in doelpunten. Het felle spel van de tegenstander zorgde er wel voor dat de Boys wakker werden geschud, ze gingen voetballen en dat had succes. Björn scoorde na een goedlopende aanval de 1-0. Twenthe liet het er echter niet bij zitten, snel daarna was het 1-1. Na dit tegendoelpunt bleef de Boys voetballen en door 2 doelpunten van Pim stond het 3-1 na de eerste helft. Een prachtige vrije trap van Sem vlak voor rust had meer verdiend maar deze spatte uiteen op de lat.

Het begin van de tweede helft was ook voor de Boys. Deon maakte de 4-1 na goed doorzetten van Damian en Yilann maakte met een harde knal de vijfde. Achterin hadden Emmy en Cas de spitsen van Twenthe onder controle, er leek geen vuiltje aan de lucht. Het laatste kwartier kantelde de wedstrijd, Twenthe geloofde er weer in en kwam terug tot 5-4. Justin bracht met zijn doelpunt weer wat rust in het veld en na een verre uittrap van D’angelo legde Björn de bal klaar voor Yilann die met zijn tweede doelpunt de eindstand op 7-4 bracht.