Boys JO15-1 komt tekort tegen HHC uit Hardenberg

Na 2 overwinningen in deze bekercompetitie stond afgelopen zaterdag de wedstrijd tegen medekoploper HHC JO15-1 op het programma. De ploeg uit Hardenberg klapte er vanaf het begin op en kreeg kans op kans. De Boys had moeite om eruit te komen en na 20 minuten wist HHC de score te openen met een kopbal uit een corner. Het was aan keeper Ryan te danken dat de tegenstander niet verder uit wist te lopen, hij verrichtte een aantal fraaie reddingen. Toch wist de Boys in de 1e helft het net nog te vinden. Na goed doorzetten van Tom wist Thijs gelijk te maken, 1-1. Dit was ook de ruststand. Ook na de pauze bleef HHC aandringen en dit met als resultaat 3 snelle tegendoelpunten. Na de 1-4 wist Tom nog iets terug te doen na een vlotte combinatie tussen Pim en Thijs. Daarna wist HHC nog tweemaal te scoren en werd het uiteindelijk 2-6. Een jammerlijke nederlaag maar volgende week volgt weer een nieuwe kans in de thuiswedstrijd tegen Dalfsen.