Op deze gure en koude zaterdagmorgen werd al op tijd de reis ingezet naar WVF in Zwolle. WVF is koploper dus het zou geen makkelijke morgen gaan worden. Vanwege blessures gingen Pim Toornstra en Tigo Nieboer van JO13-1 mee. Trainer Alexander zat thuis in Quarantaine, Justin zat ziek thuis en Ruben moest zelf voetballen. De rollen werden overgenomen door René Kok die weer werd bijgestaan door Jos Hutten en Jesper Derks.

In het begin van de wedstrijd was vooral duidelijk dat WVF het fysiek allemaal goed voor elkaar had. Op bijna elke positie stond een kerel van formaat waar wij nogal eens tegen op moesten kijken. De mouwen moesten dus opgestroopt worden om mee te kunnen in deze wedstrijd. Helaas viel al vrij snel de eerste goal. Na circa 5 minuten was het al raak waardoor we  1 – 0 achter kwamen. Voetballend konden we redelijk meekomen maar het was WVF die vaak razendsnel omschakelde na balverlies van ons en zo gevaarlijk werd. In minuut 20 was de gevaarlijke spits van WVF Ryan voorbij maar gelukkig wist Arjan de bal met gevaar voor eigen lijf en leden nog van de lijn te halen. Na circa 25 minuten werd de voorsprong van WVF verdubbeld. Een cornerbal werd onberispelijk in de kruising gekopt door een lange Zwolse verdediger waardoor Ryan kansloos was. Even later liep WVF verder uit naar 3 – 0 na een goed genomen vrije trap. Wij hadden moeite om door de stugge verdediging te komen van WVF al lukte het na 30 minuten bijna. Nadat Tigo werd neergehaald op circa 20 meter van het doel schoot Thayrell de vrije trap net over de lat. Even later kreeg Thayrell nog een kans maar ook deze vloog helaas net over.

Na de rust bleef het spelbeeld hetzelfde. We kwamen eigenlijk niet door de stugge verdediging van WVF heen en hadden het fysiek lastig. WVF was sterk in het duel, wachtte op een fout van ons en was dan in de omschakeling erg gevaarlijk. Er volgden redelijk snel weer twee goals waardoor we 5 – 0 achter kwamen. We hadden nog wel kans op een eretreffer want na een mooie aanval over meerdere schijven kwam linkerspits Tigo vrij voor de Zwolse keeper. Helaas mikte hij de bal net naast het doel waardoor we vandaag op de nul bleven staan. Helaas geen doelpunten vandaag maar aan de werklust lag het niet. Dit WVF was letterlijk en figuurlijk een maatje te groot. Het verlies heeft gelukkig geen gevolgen voor de ranglijst waardoor de vijfde plek nog steeds wordt bezet.