Vroomshoopse Boys J015-3 wint opnieuw met dubbele cijfers

Op zaterdag 29 september mochten we, na 3 uitwedstrijden op rij ons weer opmaken voor een wedstrijd op eigen bodem!  SJO JCO JO15-5 uit Ommen kwam bij ons op bezoek,een tegenstander waar we verleden seizoen ook mooie wedstrijden tegen gestreden hebben.

Tegen SJO JCO begonnen we met de volgende opstelling:

Doel:Kyrell

Verdediging:Daan de G,Aron,Frank en Sil

Middenveld:Daan B,Daniel en Rebar

Aanval:Bas T,Alwin en Milan

Op de bank begonnen Stefan,Bas de G,Jochem,Remco en Ali

De eerste helft begonnen we goed,rustig werd er afgetast, en al gauw wisten we de overhand te krijgen. We waren sterk in de duels en vaak de tegenstander een stapje voor waardoor we veel in balbezit kwamen. Het duurde ook niet lang voordat we de score konden openen,een splijtende pass van Daniel vanaf het middenveld was perfect op maat voor Milan die knap de keeper uitspeelde en voor de 1-0 zorgde! Dat was het startschot voor nog beter voetbal,de bal ging vlot rond,goede duels en vaak werden er goede keuzes gemaakt waardoor de score vlot opliep. Daan B schoot knap binnen,Alwin maakte er 2 en ook Milan wist nog 1 keer het net te vinden. De laatste goal kwam op naam van Aron,die mocht aanleggen vanaf de elfmeter stip,nadat Bas T(alweer) naar de grond werd gewerkt in het strafschopgebied. Ondertussen had SJO JCO ook nog 1 keer doel getroffen,bij een vrije trap stonden we niet goed te dekken en kon er worden binnengeschoten. Ruststand 6-1!

Tijd voor een kwartiertje rust en een verdiend bakkie thee want we waren weer goed bezig! Nadat Stefan,Bas de G,Remco en Ali al in de eerste helft hun opwachting hadden gemaakt,mocht ook de licht geblesseerde Jochem zijn minuten maken in de tweede helft

De tweede helft was het iets minder van onze kant,wat rommeliger en we hielden het veld niet breed genoeg waardoor het soms wat druk werd midden op het veld. Desondanks waren we verreweg de betere partij en hebben we de tweede helft geen enkele kans weggegeven.Met mooie combinaties en goed samenspel wisten we nog 4 keer doel te treffen,Milan schoot zijn derde van de dag tegen de touwen en Jochem wist 2 keer te scoren.Tussentijds was de rechtsback van SJO JCO voor 10 minuten naar de kant gestuurd na een (te) pittige charge op Bas T. Het slotakkoord was voor Frank,die na een handsbal in de 16 mocht aanleggen voor een strafschop en beheerst binnenschoot. Eindstand 10-1

Opnieuw een dikke overwinning,en zeker gezien het spel in de eerste helft dik verdiend. Nu met elkaar ervoor zorgen dat we dit goede spel en inzet ook tegen moeilijkere tegenstanders kunnen laten zien!