Na vorige week met 2-1 te hebben gewonnen van Deto, stond zaterdag een uitwedstrijd tegen Stevo JO17-1 op het programma.
Opstelling:

Opstelling

Wissels: Sten Runhart, Ruben de Groot en Job Huiting

Vroomshoopse Boys begon direct met kansen creëren en al in de 2e minuut kopte Thomas Kleinjan een bal op de lat. Nog geen minuut later stond Stan van Deursen oog in oog met de doelman. Helaas leidde ook zijn schot niet tot een doelpunt. In de 5e minuut ging Lars Paters richting de doelman, maar zijn lobje ging helaas over. Na deze kansen bleven we druk houden en kansen creëren. In de 25e minuut kreeg de Boys een vrije trap schuin voor de goal. Mark Berkhof legde de bal bij Mick Rutgers op het hoofd, maar de keeper kon de bal pareren. Vlak voor rust werd Mick Rutgers diep gestuurd. Mick ging op snelheid z’n man voorbij en zocht de vrijstaande Stan van Deursen. Echter miste Stan de Bal en kon Stevo uitverdedigen. Al met al een prima eerste helft gespeeld, waarin Vroomshoop geen kansen weg geeft, maar ze zelf ook niet afmaakt.

Na rust bleef Vroomshoopse Boys de sterkste ploeg, maar werd Stevo gevaarlijker in de omschakeling. Onze kansen kwamen vooral via de zijkanten. Lars Paters en de ingevallen Sten Runhart waren met hun snelheid erg gevaarlijk. Dit leidde tot een aantal grote kansen, maar Vroomshoop was wederom niet secuur genoeg. In de 70e minuut schoot Stan van Deursen van dichtbij raak, maar helaas werd zijn goal afgekeurd voor buitenspel. 2 minuten voor tijd kreeg Sten Runhart de bal net iets over de middellijn aangespeeld. Sten ging het sprintduel met zijn directe tegenstander aan en gaf een goede voorzet, die door Lars Paters werd ingetikt: 0-1. En hier bleef het ook bij, waardoor Vroomshoopse Boys ook in de 2e wedstrijd drie punten pakt.

Volgende week staat om 12:00 de thuiswedstrijd tegen SVVN JO17-1 op de planning. Zij staan vierde in de competitie met vier punten uit twee wedstrijden.

T.K