21-9-2019 Marienberg O17-2G – Vroomshoopse Boys O17-2

Vandaag mochten wij aantreden tegen Marienberg. Na een lange reis kwamen wij aan bij het Sportpark en daar lag een prachtig veld op ons te wachten. We begonnen de wedstrijd dan ook vol enthousiasme. Het zonnetje kwam er ook door dus dat is altijd lekker voor de supporters en trainer.

Na 13 minunten was het raak. Na in de vorige wedstrijden al een paar grote kans te hebben gemist, wist Frank Klaren eindelijk zijn eerste doelpunt te maken. Helaas voor hem was dit wel het verkeerde doel en zo stonden wij dus 1-0 achter. Dat was ook het enige gevaar van Marienberg deze wedstrijd. De rest van de wedstrijd domineerde de Vroomshoopse Boys en was het dan ook kans op kans. Vlak voor rust kon gelukkig Jochem de 1-1 binnen schieten waardoor de teams met een gelijke stand aan de thee gingen.

Na rust was het weer de Vroomshoopse Boys dat vol ten strijde trok. Het was dan ook direct in 41e minuut al raak, met Jochem die zijn tweede van de wedstrijd binnenschoot. Natuurlijk kan ook de topscoorder niet ontbreken vandaag op het wedstrijdformulier. Op aangeven van Owen was het Rick die de 3-1 scoorde. Dat was ook de eindstand voor vandaag.

Een prima wedstrijd waar weinig kansen zijn weggegeven, maar scorend viel vandaag nog genoeg te halen.