Hallo allemaal,

Mij is gevraagd om elke week een verslagje uit te brengen voor de JO17-2. Ik zal mijn best gaan doen om jullie op de hoogte te houden van wat er speelt binnen dit team.

Vandaag moesten onze boys van JO17-2  uit voetballen tegen Gramsbergen JO17-1G.

Om 12:30 uur was de aftrap op sportpark ’t Hoge Holt.

Hoe goed de boys ook van start gingen was het verschil toch snel te zien dat dit team te hoog speelt maar des al niet te min gingen ze er voor, er werd gestreden om toch zo lang mogelijk op de 0 te blijven. Helaas konden ze dit niet lang volhouden en stond het al snel 1-0 voor Gramsbergen.

De koppies moesten omhoog en ze kregen een mooie kans die Niek Vos helaas niet af kom maken en het 1-0 bleef.

Gramsbergen ging vol in de aanval en kwamen al snel weer bij het doel van onze boys in de buurt maar door een super mooie kopbal van Jelle Kwakkel kon een doelpunt voorkomen worden.

Er werd gestreden maar het ging niet goed de 2-0 viel en ook kwam snel de 3-0 er achteraan. Er werd wat gemopperd op elkaar maar iedereen wist dat dit niet aan een persoon lag. De 4-0 en de 5-0 kwamen er ook achteraan en nu moest er echt iets gebeuren. Er werd aangemoedigd en de neuzen gingen de goede kant op tot Twan Kikkert een ongelukkige beweging maakte en geblesseerd op de grond lag. Zijn knie zat op slot (en de sleutel was natuurlijk nergens te vinden).

Net als een “EHBOer” trouwens………………die naar ons idee toch op elke vereniging aanwezig moet  zijn als er ergens iets in het veld gebeurt………………Maar helaas nergens een EHBOer….…………..maar er werd gebeld door een supporter van de Gramsbergen en er kwam een brancard aan. Na ongeveer een minuut of 5 kwam er ook echt een brancard aan, hij werd naast Twan gezet en ……………………….red jullie er maar mee.

Vol verbazing dat er nog steeds niemand van de EHBO aan kwam, hebben de leiders toen maar Twan op de bancard gelegd en meegenomen naar de kleedruimte.

Het veld was weer vrij dus de wedstrijd kon weer verder…………………… Het zat onze boys niet mee, de bal komt met een rap tempo richting Jelle Kwakkel waarna hij tegen zijn hand/pols knalde en de volgende gevloerd was door een pols blessure. Er werd gewisseld en Jelle ging mee naar de kleedruimte (in de hoop dat daar de EHBOer nog aanwezig was)

Helaas er was geen EHBOer te vinden. Gelukkig na wat koelen ging het beter en is Jelle op de bank komen te zitten.

(Ondertussen zit Twan nog steeds te wachten, is er iemand wezen kijken, heeft gebeld naar de huisartsen post en wij moesten zelf maar even naar het ziekenhuis rijden waar hij om 14:30 uur verwacht werd. ( Een hele slechte zaak vinden wij)

Ondertussen op het veld werd de 6-0, 7-0 en de 8-0 gescoord en was het rust.

De mannen zijn in de kleedkamer even toegesproken en konden er weer tegenaan in de 2de helft.

Het ging best goed en ze hielden goed stand, knokken moesten ze want in deze helft vielen er minder doelpunten.

De 9-0 werd gescoord en Jasper ging van het veld met een Hamstring blessure waar hij al wat last van had.

De 10-0 ging er in en er werd geknokt, Patrick onze keeper had een mooie redding en kon zo een doelpunt voorkomen. Maar helaas kwam deze punt er toch snel achteraan en was het 11-0.

Arnout Brunnink had een mooie kans maar kon hem niet helemaal afmaken waardoor die 1ste punt maar niet wou komen aan onze kant. Ook Niek Vos kon het niet afmaken en wederom kregen de boys de bal niet in het net. Terwijl ze het wel degelijk verdiende met elkaar.

Geblesseerde Jelle kwam nog even weer in het veld omdat wij anders met 10 man zouden staan, top Jelle.

Er kwamen nog 2 doelpunten bij aan de kant van Gramsbergen en de eindstand is officieel geëindigd op 13-0

Een uitslag die wij snel willen vergeten. Maar toch wil ik vanaf deze kant de boys even een zeggen dat zij gestreden hebben en zich kranig verzet hebben. Boys wees trots op jullie zelf, jullie weten dat jullie veel te hoog ingedeeld zijn dus het zal lastig worden. Maar houd de moed er in, zorg dat jullie er plezier aan houden en blijf positief ondanks alle tegenslagen van vandaag.

Wij hopen dat de geblesseerden snel weer de oude zijn en mee kunnen spelen.

Twan, Jasper en Jelle heel veel beterschap namens het team, de leiders en supporters.

Over Twan kunnen wij zeggen dat hij niest gebroken heeft. Vermoedelijk iets met de meniscus. Zijn knie is gezwachteld en maandag moet hij voor controle naar zijn huisarts.

Houd moed boys en op naar de volgende wedstrijd……………………….