Vandaag gingen de Vroomshoopse boys JO17-2 al vroeg richting Almelo alwaar ze tegen Luctor Et Emergo JO17-2 moesten spellen. De wedstrijd begon om 11:15 uur.

Vanwege de nodige blessures nog binnen het team kwamen Twan Veldhuis en Jesse Runhart het team versterkten zodat wij toch met 13 man richting Almelo konden afreizen.

Doel van de wedstrijd…………….ons best doen en er een mooie wedstrijd van te maken……..en dat is zeer zeker gelukt.

Onze Vlagger Jerry de Jong stond klaar en ook de leiders Marcel Paters en Ben de Jonge waren er klaar voor. Het kon beginnen…………………

De boys begonnen sterk en speelden veel op de goede helft van het veld. Dat resulteerde dan ook in een mooie voorzet van Robin de Jonge op Jesse Runhart die hem prachtig in de goal wist te leggen. Het was 0-1…………….ja ja wij waren van de 0 af en begonnen zelfs met een voorsprong. Dat deed het team goed dat zag je gelijk terug in het spel.

Niek Vos had waarschijnlijk even een black out (of vond het zielig die eigen goal????) en er kwam ineens een tegendoelpunt…..een eigen doelpunt aan onze kant (nu stonden we gelijk met de eigen doelpunten) dus doorrrrrrr…… de stand was 1-2

De boys gingen er vol tegenaan en Niek Vos dacht dat gebeurt mij niet nog een keer dus hij zorgde voor een klasse redding en voorkwam dat Luctor kon scoren.

De bal ging de goede kant weer op en een mooi samenspel van Jesse Runhart en Vincent Paters zorgde nagenoeg voor een doelpunt maar helaas ging deze net over.

De rust ging wij dus in met een 1-2 voor ons, dit was nog niet eerder voorgekomen dit seizoen. Klasse boys.

Na de rust zat waarschijnlijk de thee een beetje dwars bij de meeste spellers, het was wat minder dan voor de rust en dat resulteerde dan ook in een tegen doelpunt het was 2-2

Ze schrokken ineens wakker de thee verdampte en de boys waren weer aan de bal. Robin de Jonge kon mooi vrij lopen richting het doel maar kwam daar de keeper tegen waardoor hij de bal niet het net in kreeg. De keeper had de bal te pakken…………….maar hij had hem niet goed vast en hoe ongelukkig voor hen ging de bal alsnog het doel in en het was 2-3 voor de boys.

Luctor nam de bal mee richting ons doel waar Niek Vos alweer klaar stond om hem op te vangen, klein foutje van Jasper Beumer zorgde ervoor dat Niek kon laten zien waarom hij vandaag voor Patrick Bolks in het doel stond…………..Top redding.

Niek Vos keept een hele goede wedstrijd maar kon de 3-3 niet voorkomen.

De kansen waren er weer aan onze kant, er werd een hoekschop genomen door Vincent Paters, de bal kwam mooi bij Jeroen Breukelman maar die kon er net niet bij om de bal het doel in te koppen.

Nog een hoekschop, Jesse Runhart schiet hem richting Vincent Paters, Robin de Jonge springt om hem richting het doel te koppen maarrrr ………… ook hij kon er net niet bij.

Zo kwam de bal bij Arnoud Brunnink terecht, helaas kreeg hij hem er ook niet in. De kansen zijn er volop alleen willen ze gewoon het net niet meer in.

Ingooi tegenpartij, Arnout Brunnink weet de bal te onderscheppen en schiet hem naar Jesse Runhart die uithaalt en………………… goallllllllll we staan weer voor het is 3-4

Helaas begon je de vermoeidheid bij sommige spellers toe te slaan en zat het geluk ons niet meer mee en de tegenstander Luctor had meer geluk en scoorden de 4-4 Een onmogelijke bal voor Niek Vos om tegen te houden.

Ook kwam er nog net voor het eindsignaal een bal in het net aan de verkeerde kant en werd het 5-4 wat ook gelijk de eindstand was van deze mooie wedstrijd kunnen wij wel zeggen.

De boys hebben gestreden en met een super mooi resultaat. De verdediging heeft goed zijn werk gedaan om de tegenstander zoveel mogelijk bij de keerper weg te houden. Het middenveld liep van hot naar her en hielpen waar het nodig was. De voorhoede ging ervoor om zoveel mogelijk de bal in het net te krijgen………………mannen jullie hebben klasse werk verricht vandaag.

Luctor Et Emergo staat 6 plekken hoger dan de Boys dus jongens wees trots op jullie zelf. Het was een hele mooie wedstrijd om naar te kijken voor iedereen aan de kant, een dikke pluim…………………….. ga vooral zo door met elkaar.