Vroomshoopse Boys JO17-2 vochten thuis tegen Bergentheim JO17-1

Afgelopen zaterdag hadden de boys van JO17-2 een thuiswedstrijd tegen Bergentheim JO17-1

Het doel was om het beter te doen dan vorige week tegen Gramsbergen en dat is gelukkig gelukt.

De boys stonden positief in het veld en begonnen vol overtuiging aan de eerste helft. Helaas kwam er al vrij snel een tegen doelpunt en wat het dus 0-1 voor Bergentheim.

Vanwege de vele blessures was de opstelling in het veld iets anders dan normaal en stond Robin de Jonge in de spits. Hij dacht dat moet ik wel even waar maken natuurlijk en na een mooie assist van Vincent Paters kon Robin hem super mooi in het net leggen van de tegenstander en stond het dus 1-1.

Ze konden de tegenstander dus wel hebben en knokte ook met zijn allen………………Helaas viel er een blessure aan onze kant en wel de Keeper Patrick Bolks moest het veld verlaten met een enkel blessure. Stan Reuvers die ons kwam versterken (doordat er toch al behoorlijk wat blessures waren binnen het team) werd dus gebombardeerd als keeper om in de goal zijn best te doen om de ballen tegen te houden.

Stan hielt een paar goede ballen uit het doel maar helaas werd het 1-2 en 1-3 waarmee wij ook de rust ingingen. In de kleedkamer is besproken hoe de beste opstelling nu moest worden. Stan Reuvers kwam terug in het veld als spits, Niek Vos nam het stokje over van Stan Reuvers en nam de plek in de goal in. Niek heeft een goede 2de helft gekeept, top gedaan. Vele ballen kon hij tegen houden aan onze kant zodat de rest hun best konden doen om te scoren. Veel gingen er niet in bij de tegenstander, het wou nie lukken. Tot er een voorzet kwam van Stan Reuvers richting Robin de Jonge waar ook Rutger v Schouwen ineens opdook en hij de bal richting het net mikte en ja hoor er was weer gescoord aan de boys zijde.

Het was 2-3 en er werd gevoetbald en geknokt maar helaas kregen wij de 2-4 om de oren en ook de 2-5 kwam er vlot achteraan.

De boys gaven het niet op en dat werd beloond. De 3-5 werd er in geschoten door Twan Veldhuis. Maar helaas kwam er nog een tegen doelpunt wat de eindstand van deze wedstrijd op een 3-6 bracht voor Bergentheim.

Al met al een leuk wedstrijd om naar te kijken en een dikke duim voor de boys.

Op naar volgende week zaterdag waar de boys JO17-2 uit moeten naar Luctor Et Emergo JO17-2. De wedstrijd word gespeeld om 11:15 uur

Nog even een update over Twan Kikkert, hij is afgelopen vrijdag geopereerd aan zijn gescheurde meniscus. Wij wensen Twan heel veel beterschap en een voorspoedig herstel.