Vroomshoopse Boys JO17-2D tegen DOS ’37 JO17-1

Zaterdag 8 okt 2016

Iets verlaat word de aftrap voor deze wedstrijd genomen om 12:45 uur op het sportpark De Bosrand.

Ik ga het deze week kort houden want de boys zullen deze wedstrijd snel willen vergeten. In de eerste helft krijgen wij 11 doelpunten tegen en gaan dan ook de rust in met 0-11

In de 2de helft komt er al snel de 0-12 maar het leek net of er iets meer pit in kwam aan onze kant. We kregen hier en daar de kans om door te breken. (oke de tegenstander speelde wat minder maar toch) Ineens was er een kans, Bart Dogger kwam uit maar werd onderuit gehaald door de tegenstander.

Een poosje later kon de bal Stijn Hooiveld bereiken maar de bal wou er gewoon niet in aan onze kant. De 0-13 volgde.

Een mooie laatste kans was er nog voor Julian de Jonge die de bal super mooi bij Stijn Hooiveld kreeg maar de bal ging net over………………..

Boys laten we deze maar snel vergeten hier konden jullie gewoon niet tegenaan. Meer dan je best kun je niet doen. Op naar volgende week.