We begonnen de najaarscompetitie goed, met Mark Kottier, Bjorn Drent en Edmar Bloemhof als trainers/leiders en uitkomend in de vierde klasse. De intentie lag hoog, met als doel om het hoog te gaan schoppen. Zo begonnen we de najaarscompetitie met een paar klinkende overwinningen en stonden we al gauw in de top. Halverwege het seizoen ging er veel veranderen: de ene na de andere speler stopte ermee. Dit was ook te zien in de uitslagen en we verloren twee cruciale wedstrijden. Het team hield de moed erin en zette de schouders er weer onder. Er werd gewonnen van de koploper en er werden een paar mooie resultaten neergezet. We hebben met elkaar de najaarscompetitie als vierde afgesloten en maakten we ons op voor de voorjaarscompetitie.

We begonnen deze competitie met een paar nieuwe teams. Het team had er zin in en wilde deze seizoenshelft iets moois neerzetten. We gingen de eerste twee wedstrijden dan ook met ruime cijfers het veld af. De wedstrijden die hier op volgden eindigden twee keer in een gelijkspel. Zo bleef het spannend in de top van de competitie. We bleven zelf de goede reeks voortzetten door onze wedstrijden te winnen. Nu staat ons zaterdag nog een opgave te wachten. Thuis winnen van Ommen om het kampioenschap binnen te halen. De wedstrijd begint om 12.00 uur. Kom ons aanmoedigen!