De laatste loodjes van het seizoen voor JO9-1 (F1)

De laatste competitiewedstrijd van dit seizoen ging naar Almelo waar gespeeld moest worden tegen de plaatselijke Oranje Nassau. In de schaduw van het ruimteschip van Heracles Almelo werd er niet goed begonnen door onze kleine helden. O.N was sterker en het leek of zij er meer zin in hadden deze zaterdag. Het was dan ook niet gek dat we op achterstand kwamen. 0 -1. Daarna wisten we via Bjorn de gelijkmaker te maken maar het was duidelijk dat het een moeilijke ochtend zou worden. O.N kwam weer op voorsprong via een hard schot in de bovenhoek. Toch was het weer Bjorn die ons via een van de weinige goede aanvallen op gelijke hoogte bracht. Vanaf toen werd het allemaal nog rommeliger en het was dan ook niet raar dat O.N. uitliep naar een  4 – 2 voorsprong wat ook direct de eindstand was. Geen beste wedstrijd maar trainer Jos en assistent trainer Ernst Jan streken over hun hart en omdat het de laatste wedstrijd was gingen we nog even naar de MC Donalds. Die was ook wel erg dichtbij natuurlijk. Daar aangekomen was de wedstrijd al weer vergeten en werd er genoten van een heerlijke happy meal. Assistent leider Joey die streng aan de lijn is vestigde hier nog even het record hamburgers eten. Afgelopen woensdag werd er meegedaan aan het Twenterand toernooi. Tegenstanders waren: DETO, DOS ’37, Voorwaarts, Den Ham en Sportlust. Zij waren ook allen aanwezig met het JO9-1 elftal. De eerste wedstrijd was tegen Den Ham. Den Ham gaf direct vol gas en was feller. Voordat we het wisten stonden we 0 – 2 achter en we wisten dit niet meer goed te maken. Daarna voetbalden we tegen Sportlust en dat ging een stuk beter. Door goals van Deon 1x, Pim 3x, Bjorn 2x en Tijn 2x wonnen we met 8-0! De volgende wedstrijd was tegen DETO. Helaas was het niet goed genoeg waardoor we met 3 – 2 verloren. De 2 goals kwamen deze wedstrijd van Bjorn. Daarna moesten we tegen Voorwaarts. Het was niet hoogstaand maar we wisten de wedstrijd toch te winnen met 3 – 2. Er werd gescoord door Sem, Pim en Bjorn. De laatste wedstrijd was tegen DOS ’37. Er werd weer redelijk gevoetbald waardoor er een 3 – 0 eindstand op het bord stond. De goals werden gemaakt door Pim, Evan en Bjorn. Door deze resultaten werd er een derde plek behaald. Hiermee eindigt het seizoen voor JO9-1. Ondanks dat de stand vanaf dit seizoen niet meer bijgehouden wordt door de KNVB bij JO9 (vreemde beslissing), hebben we meer goede resultaten geboekt dan mindere. Belangrijkste is dat de jongens veel plezier hebben gehad!! Voor de begeleiding dit seizoen willen we trainer Jos en assistent Ernst Jan bedanken!