Luctor Et Emergo JO9-1 – Vroomshoopse boys JO9-1

Vandaag de lastige uitwedstrijd naar Luctor in Almelo. We stonden derde dus de punten waren welkom om eens om de bovenste plaatsen mee te gaan doen. Het begin van de wedstrijd ging redelijk gelijk op. Keeper D’ angelo moest een paar keer optreden maar onze verdediging had het allemaal goed onder controle. Aan de andere kant konden we gevaarlijk worden middels een paar goede aanvallen. Nadat Max alleen op de goal van Luctor afging was de 0 – 1 dan ook een feit. We hielden druk op het Almelose doel en het zag er allemaal goed uit. Toch maakte Luctor uit een goed genomen corner gelijk. Iedereen (zelfs hulp trainer Ernst Jan) had een Luctor spelertje bij de tweede gemist en deze wist de gelijkmaker in te tikken. Daarna bleven we drukken met de 1 – 2 voorsprong van Justin als gevolg. Ondertussen maakte D’angelo een goede redding toen een Luctor spelertje alleen op hem af kwam. Ryan schoot daarna een schot met effect op de paal en Justin had pech met een poging die via de lat en de keeper het doel uitkwam. Zoals een oude voetbalwet al verteld kwam Luctor gelijk via een hard schot dat via een speler in de goal viel bij ons. Met de rust was het 2 – 2 gelijk maar we hadden natuurlijk voor moeten staan. De tweede helft was een ander verhaal. Luctor nam het heft in handen en wij keken erna. Luctor wist vaak de vrije man te vinden en won de duels. Vooral de dame die linksbuiten stond wist wel raad met de geboden ruimte. Ze scoorde 2x op rij. Daarna maakte Luctor de 5 – 2 na een knappe lob. Max deed nog iets terug door de 3 – 5 binnen te schieten na een mooie actie van Justin. Daarna maakte Luctor er 6 – 3 van. Max zorgde met een knappestift nog wel voor het slotaccoord maar daar schoten we helaas niets meer mee op.