Vroomshoopse boys J09-1 – Holten J09-1

Na het toch wel vervelende verlies van vorige week tegen Deto F1 kwam deze zaterdag Holten F1 op bezoek. Holten stond 7 punten onder ons dus de kans op een beter resultaat leek hoger. We moesten echter ook niet denken dat het een makkelijke morgen zou worden want die hadden we nog niet gehad in deze eerste klasse. In het begin van de wedstrijd leek er wel weer een soort van onderschatting te zijn. Voordat we goed en wel in de gaten hadden dat we op een voetbalveld stonden had het gretige Holten al drie keer gescoord. Gelukkig werden we we op tijd wakker want de duels werden weer aangegaan en in een mum van tijd wist Max drie keer te scoren en kwamen we op gelijke hoogte. We gingen de duels weer in en er werd goed gevoetbald. Achterin hadden Dangelo, Tigo, Thijs en Jim de zaakjes weer op orde en op het middenveld wist Cas weer de aanvallers te vinden. Ryan, Tim en Justin zorgden er weer voor dat Max in stelling gebracht werd. Zodoende wist Max ook zijn vierde van de ochtend te maken. Na een mooie pass van Tim maakte Max zelfs zijn vijde voor de rust middels een hakje. De wedstrijd leek dus de goede kant op te gaan. De tweede helft was er echter van de blauw gele storm bitter weinig over. Holten nam het initiatief over en was gevaarlijker. We lieten de Holtenaren vrij schieten op Dangelo en kon nooit goed blijven gaan. Dangolo moest op een paar harde afstandschoten zijn meerdere erkennen. Holten maakte zo twee goals en kwam op een voorsprong van 6 – 5. Justin schoot hierna nog op de paal maar erg best was het niet meer die tweede helft. Holten wist zelf op 5 – 7 te komen na een goede aanval en toen zaten we al op het einde van de wedstrijd. Max wist nog iets spanning terug te brengen na een mooi schot en zijn zesde van de morgen maar meer zat er niet in. De juiste instelling om deze wedstrijd te winnen konden we niet lang genoeg opbrengen en dat brak ons op. Volgende week de laatste wedstrijd van deze competitie tegen Mvv ‘ 29 JO9-1 in Vroomshoop. Door het onverwachte verlies van Deto staan zij op gelijke hoogte en kunnen dus ook nog kampioen worden. Dat beloofd dus nog een mooi potje te worden.