Afgelopen vrijdag heeft de bouwcommissie van Vroomshoopse Boys officieel de sleutel voor onze nieuwe multifunctionele accommodatie overgedragen aan het bestuur. Na ruim drie jaar vergaderen, bedenken, tegenslagen oplossen, subsidies aanvragen , hoogtepunten en dieptepunten staat er nu een prachtig gebouw, geschikt voor meer dan alleen voetbalactiviteiten. “Samen mogen wij nu trots zijn”, aldus Harm Nieboer, voorzitter van de bouwcommissie, “Uiteindelijk is het ijsje toch een sorbet geworden”.
“Het was echt wel wat. December 2023 gingen de heipalen in de grond”, brengt voorzitter Edward Olthof in herinnering. “Toen werd het echt. De eerste tegenslag kwam ook direct in de vorm van enorme hoosbuien.”
De bouwcommissie is altijd flexibel omgegaan met alle hobbels. Alle inzet heeft geleid tot een prachtig gebouw. Waarvoor ontzettend veel dank.
Afgelopen weekend en de komende week wordt er nog druk gewerkt. De laatste puntjes worden op de i gezet. Er wordt nog hard gewerkt aan de stoeltjes op de tribune en woensdag wordt de brug over de sloot geïnstalleerd.

