Na vele jaren actieve inzet heeft Jannette Heideman onlangs afscheid genomen van het bestuur van de Vrienden van de Boys. De vele werkzaamheden bij de sponsorcommissie en dan speciaal bij de (aanstaande nieuwe) kleding zijn dermate tijdrovend dat Jannette de Vrienden van vaarwel gezegd heeft. We danken Jannette voor de grote inzet en de betrokkenheid en ze blijft ongetwijfeld onverminderd een echte Vriend(in) van de Boys.

In Hans van Brussel is een opvolger voor het bestuur van de Vrienden van de Boys gevonden en velen kennen Hans van zijn activiteiten bij het jeugdvoetbal. Vanwege drukke werkzaamheden als voorzitter van de TC heeft Tom Heideman ook afscheid genomen van het bestuur van de Vrienden van de Boys. Eerder deed dat al Job Lamberink al vanwege het hoofdtrainerschap bij voetbalbuur Sportlust Vroomshoop. Tom en Job, nog bedankt voor jullie inzet.

Het bestuur van de Vrienden van de Boys bestaat nu uit Hans van Brussel,  Bert Kempers, Hans Nieboer en penningmeester Willem Nieuwlaar. Binnenkort worden de Vrienden van de Boys weer verzocht hun jaarlijkse bijdragen over te maken (of af te geven) en het mooist is als dat via een automatische afschrijving gebeurt. Het gaat daarbij om bijdragen van € 25 of € 50.

Zoals in de laatste nieuwsbrief viel te lezen zijn er vele bruikbare zaken voor Vroomshoopse Boys gerealiseerd. Zo is bijvoorbeeld de nieuwe fotocamera voor de vereniging een echte aanwinst gebleken. We gaan samen enthousiaste op dezelfde weg door en gaan als Vrienden van de Boys tijdens het komende 75-jarige jubileum echt verrassen met een prachtig cadeau voor de gehele vereniging.

We kunnen nog steeds nieuwe Vrienden gebruiken. Meld je aan bij en van de bestuursleden van de Vrienden van de Boys, doen!

Met sportgroeten,

Hans van Brussel, Bert Kempers, Hans Nieboer en Willem Nieuwlaar.