Afgelopen zaterdag werd er door Boys JO11-3 gevoetbald in Rijssen tegen Excelsior JO11-3. Vooraf leek het een makkelijk potje te worden gezien de stand op de ranglijst. Dat viel echter vies tegen. Excelsior beet fel van zich af en de spelers gingen de duels niet uit de weg. Het was dan ook geen verassing dat Excelsior het eerste doelpunt van de wedstrijd maakte. De Boys liet de moed niet zakken en kwam beter in de wedstrijd. Björn maakte de gelijkmaker en snel daarna scoorde Justin uit een vrije trap de 1-2. Na rust schakelden de spelers uit Rijssen een tandje bij en voerden de druk weer wat op. Uit een corner maakte Excelsior de 2-2 en dit zorgde voor een spannend slot. Gelukkig bleven de koppies van onze spelers koel en wist de Boys in de slotfase nog 2x te scoren, eindstand 2-4. Met deze 3 punten erbij blijft Boys JO11-3 één van de koplopers in deze competitie. Op 4 mei volgt de thuiswedstrijd tegen DEC’10 uit Diepenheim, net als Excelsior een team uit de middenmoot maar zeker niet te onderschatten.