De Technische Commissie heeft Han Meinderink bereid gevonden keeperstrainer van de selectieteams bij de senioren van Vroomshoopse Boys te worden. Hij neemt de taken over van de huidige keeperstrainer John Tanate, die coördinator van de gehele keepersorganisatie van Vroomshoopse Boys wordt.

Het opleiden en begeleiden van keepers is een van de belangrijke doelstellingen van het Technisch Plan “Gezonde Ambitie” van Vroomshoopse Boys. Onze vereniging heeft een goede reputatie wat keepers betreft en dat zit ook in onze jeugdopleiding verweven. Dat willen we zeker zo houden.

Met Han Meinderink (36) wordt een echte clubman keeperstrainer. In het nog vrij recente verleden was Han Meinderink keeper bij het eerste elftal van de Boys. Op papier staat hij dit seizoen als doelman van het derde elftal op papier, maar door de langdurige blessure van Bart Jans keept Han de laatste tijd als stand-in bij het tweede elftal. Op 18 maart j.l. kwam hij door schorsingen van de broers Tim en Chiel Sickman zelfs onder de lat te staan bij het eerste elftal. In de uitwedstrijd bij vv Nunspeet. Daar onderscheidde Han zich weer op zijn bekende wijze: gedreven, geconcentreerd en met katachtige reacties. Mede daardoor werd in Nunspeet heel knap met 2-1 gewonnen door de Boys.

We wensen Han Meinderink en ook John Tanate veel succes toe in hun nieuwe functies.