Het trouwe Boys-lid Marinus Olthuis is na een langere periode van ziek zijn op 74-jarige leeftijd overleden. Na zijn huwelijk met zijn Enna meldde Marinus zich vele jaren geleden aan als lid van Vroomshoopse Boys. Hij was actief als verdienstelijk voetballer van lagere seniorenteams en daarna van een veteranenteam van de Boys.

Onze vereniging leerde Marinus ook kennen door zijn vele vrijwilligersactiviteiten. Marinus was letterlijk en figuurlijk een lichtend voorbeeld voor alle vrijwilligers. Als er iets op het gebied van elektriciteit op De Bosrand aan de hand was, was Marinus vanuit z’n dagelijks werk opgedane ervaring, kennis en kunde ter plekke om de klus te klaren. Dat deed Marinus altijd met een aangename bescheidenheid, die hem sierde. Zoals op de rouwkaart staat: ‘eenvoud was zijn grote kracht met altijd een lach en gevoel voor humor.’

Marinus bleef tot op het laatst van zijn leven zowel een Boys-vrijwilliger als een Boys-supporter. Wij denken met respect aan hem terug en wensen zijn vrouw Enna, hun kinderen en kleinkinderen kracht toe om dit immense verlies te kunnen dragen en te verwerken. Er is gelegenheid om afscheid van Marinus Olthuis te nemen en de familie te condoleren op zondagavond 30 juli van 19.00 uur tot 19.15 uur in het uitvaartcentrum ‘Silentium”, Vredesplein 2 in Vroomshoop. De dankdienst en de begrafenis vinden op maandag 31 juli in besloten kring plaats.