Clubscheidsrechters, we zijn er bij Vroomshoopse Boys blij mee en zuinig op. We willen ook graag dat deze onmisbare vrijwilligers goed opgeleid en begeleid worden. Op dit moment wordt er door onze scheidsrechterscommissie een lijstje gemaakt van deelnemers aan de aanstaande interne cursus verenigingsscheidsrechters. Het kan ook zijn dat nog meer spelers, oud/spelers en-of ouders daarvoor belangstelling hebben. Van harte welkom, we bieden dat graag aan. Enthousiaste clubscheidsrechters kunnen we altijd gebruiken bij de Boys. Voel je daarvoor, meld je dan aan door een Email te sturen naar scheidrechterszakenboys@gmail.com Je kunt ook bellen met het telefoonnummer 06-11190736 of door dit aan een ons als leden de leden van onze scheidsrechterscommissie Gerrit Schuurman of Mark Luchies te melden. Dat kan ook bij Fenny Bernhardt, bestuurslid algemene zaken of bij Jannette Heideman, voorzitter vrijwilligerscommissie.