Afgelopen zondag is de MO15, na een uitnodiging van Heracles E-sports, op bezoek geweest in de skybox van het Heracles stadion. Hier gingen ze eerst Fifa doen tegen elkaar en dat ging sommigen goed af en voor anderen was het de eerste keer dat ze het speelden. Maar hoogtepunt van de middag was natuurlijk het bijwonen van de wedstrijd Heracles – Feyenoord. En dan ook nog in de skybox met een mooi zicht op het veld en spelers… Voorzien van een glaasje fris en wat lekkers zagen de dames dat Heracles binnen de minuut de 1 – 0 scoorde wat een feest! Helaas kon de thuisclub het helaas niet winnen van de heren van Feyenoord maar dat mocht de pret niet drukken. Vooraf aan de wedstrijd hadden we een poule gemaakt en de juiste stand stond er helaas niet bij maar wel 3 winnaars die er het dichtst bij kwamen en deze werden verrast met een klein presentje. Dames we hopen dat jullie het leuk vonden en misschien dat we in de toekomst een ander team mogen uitnodigen!