Afscheid van Stef van Laar

– mededeling van het bestuur  –

In verband met het overlijden van Stef van Laar is er voor aanvang van elke wedstrijd van teams van Vroomshoopse Boys zowel bij thuis- als bij uitwedstrijden in het komend weekend een minuut stilte. Dat gebeurt direct voorafgaande aan de wedstrijd ter nagedachtenis aan Stef van Laar. Aan de scheidrechters wordt gevraagd dit op te pakken.

Ons eerste elftal speelt tijdens de uitwedstrijd bij vv Hellendoorn op zaterdag 12 oktober met rouwbanden. Dat gebeurt ook bij de eerstvolgende thuiswedstrijd van ons eerste elftal tegen FC Zutphen op 19 oktober aanstaande. Daar worden ook door de Boys rouwbanden gedragen en is er voorafgaande aan die wedstrijd wederom een minuut stilt.

Op dinsdagavond 15 oktober kan  er door iedereen die dat wenst, zowel Boys-leden en supporters als ook van buiten onze vereniging vanaf 19.00 uur tot 19.30 uur in de kantine ’t Flierhuus van Vroomshoopse Boys afscheid genomen worden van Stef van Laar. Zijn familie kan dan gecondoleerd worden. Iedereen wordt aangeraden dan zoveel mogelijk op fiets te komen.

Op uitdrukkelijke wens van Stef en zijn familie gaan de trainingen op dinsdagavond 15 oktober op de Bosrand gewoon door. Op die avond is de kantine gesloten voor andere activiteiten.