Afgelopen week zijn alsnog veld 2 en 4 bespoten met aaltjes ter bestrijding van de Engerlingen plaag. Aansluitend is gras gezaaid voor het herstel van de opgelopen schade.

De voorlopige inschatting van het gebruik van de velden is als volgt:

• Veld 1 en 5C kunnen volop gebruikt worden voor trainingen en oefenwedstrijden. Als de beregeningsinstallatie er opstaat zal deze ’s avonds uitgeschakeld worden door Stef van laar waardoor er tussen de buizen gebruik gemaakt kan worden van veld 1. Als tijdig bij Stef wordt aangegeven dat er een oefenwedstrijd gespeeld wordt dan zal hij zorgen dat veld 1 vrij is.
  • Veld 2 alleen voor beker en competitiewedstrijden beschikbaar voor jeugd en senioren, niet voor oefenwedstrijden beschikbaar.
  • Veld 3, 5A en 5B is kunstgras en dus volledig inzetbaar.
  • Veld 4 kan waarschijnlijk vanaf 17 september weer gebruikt worden voor trainingen en wedstrijden. Tot die tijd kunnen de trainingen zoveel mogelijk plaatsvinden op veld 1.

De accommodatie commissie