David Jansen wint de maandprijs bij de kentekenactie

In  de kantine ’t Flierhuus opende Daniëlle Dubbink de bekende doos met daarin de briefjes van de deelnemers van de kentekenactie voor het nieuwe clubhuis. Daniëlle maakt deel uit van het kantinepersoneel en zorgt in de keuken voor patat, lekkere snacks, et cetera. Wat goed dat Vroomshoopse Boys steeds een beroep kan doen op deze geweldige vrijwilligers!

Het kenteken van de bolide van David Jansen werd door Daniëlle uit de doos gehaald. David is daarmee de winnaar van de maand oktober van de kentekenactie, die tot de opening van ons nieuwe clubhuis loopt. David Jansen ontvangt 20% van de maandinleg.

Wie kent hem niet als vrijwilliger van de lokale Brandweer en als actieve Vroomshoper? David Jansen duikt ook regelmatig op als speler bij theatervoorstellingen in Het Punt, zoals eerder bij de Vroomshoopse Revue en komend jaar bij ‘Alias Maurits’. David verdiende ook z’n sporen als actief speler bij Vroomshoopse Boys en deze voetbalvader staat ook bekend als een echte supporter van onze voetbalvereniging.

Er kan nog steeds op de kentekenactie worden ingeschreven en voor 10 euro per maand worden meegedaan. Opgave kan bij Egbert de Jonge of bij Hans Nieboer.