Let op!! Onvoorziene wijzigingen opzet Bedrijvenvoetbaltoernooi!!

Na een bezoek van de gemeente Twenterand incl. handhaving vandaag is helaas gebleken

dat wij met de opzet van ons bedrijvenvoetbaltoernooi niet voldoen aan de benodigde regelementen.

We zijn dus ook verplicht gesteld om het e.e.a. aan te gaan passen omdat ons toernooi anders niet door kan gaan.

Vanuit de tapwagen die bij de tent staat mogen we geen alcohol meer schenken. Dit mag alleen nog vanaf onze

kantine gedaan worden. Daarnaast is het niet toegestaan om de EK wedstrijden in de tent te gaan kijken.

Ook zullen we aanpassingen moeten doen aan de tent.

Dit was natuurlijk een bittere teleurstelling. Toch zijn we in overleg gegaan om te kijken wat nog wel mag.

Daar is uitgekomen dat we het grote TV scherm gaan plaatsen onder de overkapping van de kantine. Daar

mag dat namelijk wel en daar mogen ook alcoholische dranken geschonken worden. We willen iedereen dan ook vragen

om na het toernooi naar het terras te gaan voor de kantine. Daar start dus het feest en worden de EK wedstrijden uitgezonden.

Verder willen we iedereen mee te werken aan bovenstaand want er is ons aangegeven dat er deze dag controle zal zijn

door handhaving Twenterand.

Helaas is het niet anders maar we zijn van plan om er toch een groot feest van te maken.

Met een goede mood en wil moet dat lukken! Dank je wel iedereen!!