In verband met de week van de scheidsrechter heeft  Vroomshoopse Boys gemeend de scheidsrechters binnen de vereniging in het zonnetje te zetten als vrijwilligers van de maand.

Elke week zorgen de scheidsrechters ervoor, dat alle wedstrijden in goede banen worden geleid. Iets wat als vanzelfsprekend wordt gezien, maar dat natuurlijk niet is. Wij als vereniging zijn erg blij met onze scheidsrechters. Wij willen ze dan ook  in het zonnetje  zetten tijdens de week van de scheidsrechters.

Scheidsrechters bedankt. Zonder jullie geen  voetbal

Mocht je  bij een wedstrijd staan te kijken, geef dan die welwillende vrijwilliger, die uw wedstrijd of die van uw kind fluit, eens een compliment in plaats van het bekende commentaar langs de kant. En mocht je toch commentaar geven kom dan de week erna bij ons de fluit halen om het zelf eens te proberen. Fluiten is leuk.