Normaal bent u er altijd voor ons, maar in deze onzekere tijd is eenieder genoodzaakt om afstand te houden. De club is beperkt geopend, kinderen kunnen nog niet volledig naar school, ouderen kunnen nauwelijks worden bezocht en zijn eenzaam, mensen hebben zorgen over werk of bedrijf, iemand uit de directe omgeving is ziek. De gevolgen van het coronavirus treffen ons allemaal.
Gezondheid van ieder mens is natuurlijk het belangrijkste, maar wij hopen dat ook uw bedrijf goed door deze periode komt. Juist in deze onwerkelijke situatie willen wij u graag een hart onder de riem steken door een inmiddels verzonden persoonlijke brief, deze berichtgeving op de website en de advertentie die onlangs in de Week van Twenterand is geplaatst.
Uiteraard zijn de gevolgen van het coronavirus ook bij v.v. Vroomshoopse Boys merkbaar, sportief en financieel. Des te meer dankbaar zijn wij voor alle sponsoren die ondanks alle zorgen onze mooie club blijven steunen. Dat is de basis om, wanneer het weer mogelijk is, de draad weer op te pakken.
Wij hopen van harte dat wij zo spoedig mogelijk onze maatschappelijke functie als sportvereniging weer kunnen vervullen.
Met vriendelijke groet namens de gehele vereniging,
Sponsorcommissie vv Vroomshoopse Boys