De afgelopen dagen was het een topdrukte op sportpark de Bosrand in Vroomshoop.
De Vroomshoopse Boys mocht het jaarlijkse schoolvoetbal toernooi weer organiseren
voor de basisscholen uit Den Ham en Vroomshoop.
In totaal hebben er 50 teams met bijna 500 kinderen gestreden om die felbegeerde 1e prijs.

Op dinsdagavond 16 april was het meisjestoernooi.
Op 3 velden werden veel spannende wedstrijden afgewerkt onder toezicht van 12 scheidsrechters.
Bij de spannende halve finale en finale trok Nieuwoord uiteindelijk aan het langste eind en mocht de 1e prijs in beide leeftijdsgroepen ophalen.
Groep 5/6 is geëindigd als volgt: 1e Nieuwoord 2e Oranjeschool 3e Willibrordus
Groep 7/8 is geëindigd als volgt: 1e Nieuwoord 2e De Maten 3e Willibrordus

Op woensdagavond 17 april was het de beurt aan de jongens die zich mochten bewijzen.
Door de vele deelnemende teams werden hiervoor maar liefst 4 velden en 14 scheidsrechters ingezet.
Bij een aantal wedstrijden was de spanning om te snijden, waarbij via penalty’s uitgemaakt werd wie als winnaar zou eindigen.
Uiteindelijk gingen de Schakel en Nieuwoord er vandoor met de 1e prijs.
Groep 5/6 is geëindigd als volgt: 1e De Schakel 2e en 3e Smithoek
Groep 7/8 is geëindigd als volgt: 1e Nieuwoord 2e De Smithoek 3e De Maten

Het waren twee frisse avonden met op de woensdag af en toe een korte regenbui maar dat mocht de pret niet drukken.
Twee goed bezochte avonden die aan elkaar werden gepraat door Jeugdvoorzitter Dirk-Jan van Ziel.
Een grote duim omhoog voor alle vrijwilligers van de club, de scheidsrechters en uiteraard alle deelnemende kinderen, hun teamcoaches en alle ouders voor hun positieve support.

Namens het Jeugdbestuur