Nog iets meer dan een maand en de online veiling gaat van start! De uiteindelijke veiling wordt gehouden op zaterdag 16 mei na afloop van de wedstrijd van het eerste elftal tegen Be Quick’28. Mocht je het nog niet gedaan hebben zet deze datum dan alvast in jullie agenda! Deze derde helft wordt grandioos aangepakt met een live veiling en muzikaal vertier.

Om alvast een impressie te geven van een van de veilingitems, onthullen we alvast een klein tipje van de sluier.

Dit artikel zou geweldig passen in jullie overkapping, schuur, keet of zelfs huis voor de fanatiekelingen onder ons. Het zorgt ervoor dat jullie gevoelens voor de club kenbaar worden gemaakt bij elk moment dat er naar wordt gekeken. Verder zorgt het ervoor dat jullie drankjes koel blijven en jullie versnaperingen vers. Wij nemen aan dat dit tipje van de sluier inmiddels al wel te raden is.

Tekst gaat verder onder deze foto…

Een heuse Vroomshoopse Boys Koelkast! Mede mogelijk gemaakt door Expert Berkhof Vroomshoop.
Dit wil toch iedereen onder de overkapping of in jullie keet! Leg alvast het geld opzij voor jouw bod op dit werkelijk prachtige Vroomshoopse Boys artikel!

Vanaf zondag 1 maart kun je online bieden!