Fotosessie voor voetbalplaatjesboek Supercoop kent vliegende start

De fotosessie voor het voetbalbalplaatjesboek van de Supercoop Vroomshoop is op maandagavond 19 juni uiterst succesvol van start gegaan. Clubfotograaf Erwin Heuver kreeg in het jeugdhonk in de kantine bijna 300 pupillen van de F-league, J09 en J013 voor de lens. Bijna iedereen was met de leiders en trainers en ook de ouders present: petje af! Hulde ook voor de vrijwilligers, die dit alles in goed banen leidde en voor het zoals altijd gastvrije kantinepersoneel.

Vanavond dinsdag 20 juni zijn de teams J017 en J019 aan de beurt, zie daarvoor de informatie in dit bericht. We hopen en rekenen op weer zo’n uitstekende opkomst.

Op donderdag 22 juni is in de kantine de fotosessie gepland van de senioren van Vroomshoopse Boys: het zevende tot en met het eerste elftal. Ook dan rekenen we op een massale opkomst.

Op maandagmorgen 3 juli komt de veldploeg op foto, op maandagavondavond, 3 juli vanaf 18.00 uur gevolgd door de F-league en de teams JO9, JO11 en de JO13.
Op dinsdagavond 4 juli volgen dan vanaf 19.00 uur de teams van JO15, J017 en de JO19. Woensdagavond 5 juli is vanaf 19.00 uur gereserveerd voor het fotograferen alle vrijwilligers van Vroomshoopse Boys. Op woensdag 12 juli komen vanaf 19.30 uur de A- en B-selectie en de teams 4 tot en met 7 van de senioren op foto. Zoals bekend komen a.s. donderdag 22 juni alle senioren eerst individueel op foto.

Dan snijdt het mes aan twee kanten, want de teamfoto’s worden ook benut voor de website www.vvvroomshoopseboys.nl voor het nieuwe voetbalseizoen 2017-2018.

Alle reden om het niet af te laten weten en te komen.

We rekenen op jullie!

Namens de organisatie,