Ruben Vos JO9-4 Guus Vos: JO9-4
Leeftijd : 8 jaar Leeftijd: 8 jaar
Positie: Wisselend Positie: wisselend
Trainers: Mark Vos, Jochem en Tycho Kelder. Trainers: Mark Vos, Jochem en Tycho Kelder
Ouders: Marcel en Gerrinda Ouders: Mark en Ina
Broer:  Sylvan Broer: Joep
School: Oranjeschool, groep 5b School: Oranjeschool groep 5a
Hobby’s: voetbal, , zwemmen , op de playstation Hobby’s : voetbal, gamen en trampoline springen
Favoriete club: FC Barcelona Favoriete club: FC Twente
Favoriete speler: Messi Favoriete speler: Ronaldo
Mooiste stadion: Camp Nou Mooiste stadion: Camp Nou
Mooiste tenue: FC Barcelona Mooiste tenue: Vroomshoopse Boys
Favoriete eten: Spaghetti, Macaroni en Spare Ribs Favoriete eten: pannenkoeken van Oma
Voorspelling uitslag: 3-0 Voorspelling uitslag 3-0

Reacties na de wedstrijd.

Ruben en Guus hebben een fantastische wedstrijd gezien. Ze zijn ontzettend blij dat er vandaag met 3-2 is gewonnen. Dat was echt het aller-leukste.  Hun voorspelling van 3 doelpunten voor de Boys is zomaar uitgekomen. Zelf hebben ze vandaag verloren, maar wel heel goed gevoetbald. Het was leuk om op het grote veld met Melvin ballen te schieten. Tijdens de wedstrijd moesten ze af en toe heel hard rennen om ballen te halen. “Als we dat niet deden, moesten we een liedje zingen”. De keeper was  erg goed, omdat hij een penalty stopte. Toch is de man of the match niet Tim, maar Jos Hutten. Jos scoorde 2 doelpunten en dat is supergoed.