Vroomshoopse Boys heeft zich onlangs wederom ingeschreven voor de Rabo Clubklas Campagne. De aanvraag is positief beoordeeld door de Rabobank Noord en West Twente. Een van de doelen die wij als club hebben aangegeven is de (eventuele) ver- of nieuwbouw van de kantine.

Klanten van de Rabobank ontvangen voor de stemperiode per post of email een unieke stemcode, waarmee ze kunnen stemmen. Van dinsdag 1 mei tot en met maandag 21 mei 2018 kan er door Rabobank-klanten worden gestemd op de verenigingen, die ze een warm hart toedragen. Iedere klant (vanaf 12 jaar) kan drie unieke stemmen verdelen, waarvan er maximaal twee op een en dezelfde vereniging kunnen worden uitgebracht.

Iedere stem levert een geldbedrag voor de favoriete vereniging op en in totaal verdeelt de Rabobank Noord en West Twente voor de Rabo Clubkas Campagne in het hele werkgebied voor de eerste ronde een bedrag van € 185.000,- We hopen dat veel Boys-leden, tevens klanten van de Rabobank, actief mee zullen doen en daarmee hun club daadwerkelijk gaan steunen. Eind mei wordt de uitslag van de Rabobank Clubklas Campagne bekend gemaakt. Op de website www.rabobank.nl/nwt is meer over de Rabo Clubkas Campagne te lezen.

Vooral de ouderen onder de Rabobank klanten zullen niet per mail maar per post worden uitgenodigd te stemmen. Hier ligt een kans voor onze kleinere jeugd om zoveel mogelijk stemmen bij hun opa’s en oma’s , maar ook buren etc te verzamelen, dit is mogelijk want je stemt namelijk niet op naam! Binnenkort zullen 2 data via de site bekend worden gemaakt waarop de jongeren zich met deze stembiljetten kunnen melden in ons clubhuis. Mensen van de actiecommissie zullen aanwezig zijn om te helpen. Voor diegene die meer dan 5 stemmen meebrengt, is er een lekkernij beschikbaar.

Erik Netters, bestuurslid Commercie van Vroomshoopse Boys en lid van de sponsorcommissie,  zorgt ervoor dat er brochures over deze actie in de kantine worden neergelegd. Doe mee en steun daarmee de goede doelen van Vroomshoopse Boys!

Het resultaat in 2017 van bijna €1400 was natuurlijk prachtig. Laten we trachten dit resultaat in 2018 te verbeteren!