Als formidabele afsluiting van een memorabele feestweek, met tal van aansprekende activiteiten, sluiten we op zaterdagavond met de hele Boys-familie knallend af met een nu al legendarische feestavond. Deze feestavond is speciaal bedoeld voor alle Boys-leden en partners. Met ruim 800 leden moet het toch lukken om de tent zaterdagavond tot de nok toe gevuld te krijgen!

Uiteraard vindt het feest plaats in de Grote Feesttent op het parkeerterrein van De Bosrand. Die tent is zaterdagavond open vanaf 20.00 uur. Niet veel later zal het jubileumfeest wel losbarsten. Het belooft een geweldige avond te worden waar je als Vroomshoopse Boys-lid absoluut naartoe moet. En neem ook je Boys-vrienden mee. Stappen naar de kroeg kan volgende week ook nog wel. Een jubileumfeest maak je niet vaak mee.

Een lekker hapje, een dito drankje, toffe feestmuziek en alleen maar gezellige clubleden staan garant voor een magnifieke avond. De heren dj’s van BB Partyshow hebben een honderd procent feestgarantie afgegeven voor zaterdagavond. Ze weten er bij elk feest een knallend festijn van te maken waar steevast de volgende dag nóg over wordt gesproken. Voor wie alles de volgende dag nog weet…

Wij zijn er in elk geval bij. Jij ook? Zaterdagavond 8 juni, 20.00 uur, Grote Feesttent. Be there! Trek iets leuks aan en zet je feesthoed op!