De afgelopen week kregen wij tot onze tevredenheid te horen dat maar liefst vier jeugdspelers gescout waren voor de regio selectie van de KNVB en er één jeugdspeler is gescout voor de jeugdselectie van BVO FC Twente. Dit gaat om de spelers Eva Trienen, Duncan Kelder, Niek Wessels en Rick Nieuwlaar allen spelend in de JO13 jeugd voor de KNVB Selectie en Max Elferink spelend in de JO11 jeugd voor de selectie van BVO FC Twente.

Als club mogen wij hier uiteraard erg trots op zijn. Jongens en meisje, gefeliciteerd! En we kunnen bij die felicitatie ook de trainers, leiders en ouders betrekken.  Op het complex van Hatto Heim in Hattem vindt de selectie plaats voor Duncan, Niek en Rick op maandag 9 en 23 oktober. Ze spelen met de JO12 jeugd van district Zwolle/Steenwijk. Op het complex van Sportclub Rijssen in Rijssen vindt de selectie plaatst voor Eva op woensdag 11 en 18 oktober en 1 november. Zij speelt met de JO12/JO13 jeugd van district Enschede/Doetinchem. Max is reeds gestart met zijn traject, hij traint hiervoor iedere woensdagmiddag op het complex van SVZW in Wierden.

De jeugdscouts en jeugdtrainers van profclubs volgen de ontwikkelingen op de voet, zo geeft de KNVB aan. Wij zijn blij dat deze talenten bij de jeugd Vroomshoopse Boys voetballen. Veel succes bij jullie selectiewedstrijden/trainingen!