Genieten bij JO11-1

Eerst een korte terugblik op vorige week zaterdag. Op zaterdag 7 april werd er thuis aangetreden tegen Juventa JO11-1. Een gelijkwaardige wedstrijd met uiteindelijk een 3-3 gelijke stand. Hoewel we meer recht hadden op de overwinning dan de tegenstander, hebben we uiteindelijk te weinig kansen afgemaakt om tot de overwinning te komen. Een week later, zaterdag 14 april een nieuwe kans om een overwinning te boeken. Ditmaal in Hulsen, tegen Hulzense Boys JO11-1, waar in de najaarsreeks nog met 3-3 gelijk werd gespeeld. Iedereen was aanwezig en fit, en nadat Thayrell nog snel de shirtjes van huis had gehaald stonden we mooi op tijd op het grasveld van Hulzen. De bekende namen stonden op het veld, waar ditmaal Jurre even aan de kant begon. Echter kwam hij al snel in het nadat Thayrell met steek van het veld af moest. Wel had hij daarvoor al 2 doelpunten er in geprikt, eentje na een gelukkige assist van Sven en een goede individuele actie. Even later kwam hij wel weer het veld, nadat ditmaal Sven met een blessure aan de kant moest. Hulzen begon weliswaar sterk aan de wedstrijd, maar was na de 2-0 niet bij machte om veel kansen te creëren. Een vlot lopende aanval via Max en Thayrell werd door laatstgenoemde binnen getikt, zo werd er gerust met een 0-3 tussenstand. Terecht, want ook achterin stonden Danell en Arjan sterk te verdedigen en D’angelo stak ook in goede vorm. In de tweede helft gingen we door en creëerden we redelijk wat vrije schotkansen, waarbij we wel wat slordig waren en verzuimden om verder afstand te nemen. Via een snelle aanval waarin we verdedigend even verkeerd stonden, scoorde Hulzen de aansluitingstreffer. Gelukkig maakte Thayrell op schitterende wijze de 4-1 en maakte ook vlak voor tijd nog de 5-1. Een knappe en mooie overwinning, top gedaan! Aanstaande zaterdag gaan we verder, met een thuiswedstrijd tegen Bergentheim JO11-1.