Boys JO11-3 won zaterdag de derby in en tegen Den Ham JO11-2 met overmacht. Het was koud en regenachtig maar de Boys lieten zich hierdoor niet afleiden. Aangemoedigd door de leiders Simon en Tobias en de meegereisde supporters werd er vanaf het begin druk gezet op het doel van Den Ham. Kadootjes werden er vandaag niet weggegeven door de Boys of het moest zijn dat we het doel wat moeilijk konden vinden. Er waren kansen in overvloed maar het duurde even voordat de 0-1 op het scorebord stond. Damian schoot de bal binnen na goed combinatievoetbal van Yilann en Deon. Hierna bleef de Boys vol op de aanval spelen maar de ene keer stond het vizier niet op scherp, lag de keeper in de weg of werd de lat geraakt. Uiteindelijk wisten Björn, Pim, Justin en Sem te scoren. Het was een eenzijdige wedstrijd, de aanvallers van Den Ham hadden geen schijn van kans tegen Ryan, Emmy en Cas. Vandaag werd dan ook de nul gehouden. Er was wel wat onduidelijkheid over de einduitslag, was het nu 0-6 of 0-8?
Volgende week de laatste wedstrijd van deze najaarscompetitie tegen JCLE JO11-1. Gezien de stand op de ranglijst moet een goed resultaat zeker mogelijk zijn.