Als afsluiting van het seizoen voor de meiden MO13 t/m onder 20 wordt vanuit de KNVB een afsluitend toernooi georganiseerd: de ‘Final League’.

Verenigingen door het hele land zorgen samen met de KNVB en ING dat elk team uit de MO13 t/m MO20-competitie een toffe seizoensafsluiting kan krijgen.

Met trots delen wij dan ook mede dat Vroomshoopse Boys, uit vele aanmeldingen, gekozen is als toernooilocatie. Naast de meiden van de MO17 van de Vroomshoopse Boys zullen er nog 5 andere teams van verschillende verenigingen deelnemen.
De eerste wedstrijden zullen beginnen om 12:00 uur en de finale zal omstreeks 15:30 uur plaatsvinden.

Kortom, een leuke afsluiting voor onze speelsters en mogelijkheden voor verenigingen om dit moment te benutten in de verdere ontwikkeling van het meiden- en vrouwenvoetbal.

Denk jij er over om misschien ook op voetbal te gaan, kom dan vooral ook kijken hoe ontzettend leuk het meidenvoetbal is!

In de ochtend zullen teams van onze JO13 afdeling een toernooi afwerken als afsluiting van het seizoen. Op dit internationale toernooi (met 1 buitenlandse vereniging) zullen 8 gelijkwaardige teams van verschillende verenigingen het tegen elkaar opnemen.

Het toernooi is georganiseerd in samenwerking met HHC.
De eerste wedstrijden zullen beginnen om 9:00 uur en de finale zal omstreeks 11:30 uur plaatsvinden.

Kom dus allen op 10 juni naar Sportpark de Bosrand!