Het was een droom voor onze voorzitter, het 7e dat de 3e helft zou organiseren bij onze mooie club. Dit alles voor een goed gevulde kantine en een enorm feest. Hij heeft ons echt over moeten halen en ons als het ware gestalkt, maar nu gaat het dan toch echt gebeuren, Boys 7 organiseert de 3e helft na de wedstrijd Vroomshoopse Boys 1 – Hulzense Boys 1. Dit gaan we groots uitpakken natuurlijk, daarom heeft het 7e besloten dat onze voorzitter met de carnaval als adjudant goed heeft kunnen afkijken hoe een biertje moet worden getapt en hoe druk de mannen en dames achter de bar zijn doorgaans. Daarom hebben wij voor hem beslist dat hij ons zal helpen achter de bar, alaaf! ?? De muziek zal worden verzorgd door niemand minder en DJ van de club, Gibby. We kennen hem inmiddels als geen ander en hij zal het dak weer van onze kantine blazen. Wat verwachten we van u? Een enorm goed humeur, een volle knip en losse heupjes want we gaan er een enorm gezellige avond van maken.

We zien u 6 april!

Hoogachtend,