As. zaterdag vindt het C toernooi plaats bij de Vroomshoopse Boys.

14 teams gaan strijden om de bekers in 2 poules van 7.

Vrh. Boys JO15-1 komt uit in poule A en treft daar onder andere hoofdklasser Woezik JO15-1 en 1e klasser Rigtersbleek JO15-1.

Vrh. Boys JO15-2 komt uit in Poule B en speelt onder andere tegen DZC uit Doetinchem en Arnhemse Boys Schuytgraaf uit Arnhem.

Ze moeten bij de eerste 4 eindigen (in een poule van 7) indien ze ook in de knock out fase, richting de finale, mee willen doen.

Rond half 3 zal bekend zijn welk team zich winnaar mag noemen, en weten we ook welke speler de Penaltybokaal (11 uur op het hoofdveld) en de Fair Play bokaal (uitreiking direct na de poulefase) heeft gewonnen.

1e Wedstrijd begint om 9 uur.

JO19-1 speelt morgen hun 2e wedstrijd in de nacompetitie tegen De Esch JO19-1. Vorige week wonnen ze (met 10 man) met 2-1 dus ze hebben een goede uitgangspositie. Aftrap is om half 3 in Oldenzaal. Mochten ze winnen of gelijkspelen, dan is volgende week de finale tegen De Tukkers of tegen Den Ham op neutraal terrein. Inzet; promotie naar de hoofdklasse.