Aanmelding nieuwe senioren kan t/m 31 mei 2024.

Bericht van onze seniorencommissie recreatief. De aanmelding voor senioren mannen en vrouwen is verlengd naar 31 mei 2024.
Momenteel zijn bij Vroomshoopse Boys vijf mannenteams en een vrouwenteam in competitieverband actief. Op een aantal vrijdagavonden spelen twee 18+ teams en een 35+ team hun wedstrijden.
Heb je ooit gevoetbald en mis je het toch? Wil je sowieso wat meer bewegen en sporten in clubverband? Heb je een complete vriendengroep die willen voetballen? Wil je ook genieten van die gezellige derde helft in onze kantine? Meld je dan nu aan!
Ga dan naar de website van Vroomshoopse Boys: www.vvvroomshoopseboys.nl. Klik in de balk op nieuwe leden en je komt automatisch op de aanmeldpagina terecht.

Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de seniorencommissie recreatief: Frank Bakker tel. 06 3971 3613 of via email: frankbakker333@hotmail.com