Actie Vrienden van de Boys gaat weer van start!

Vroomshoop, februari 2013.

Beste vrienden en vriendinnen van Vroomshoopse Boys,

Al meerdere seizoenen loopt de actie van de Vrienden van Vroomshoopse Boys.
Begin vorig jaar is dat weer opgepakt en verschillenden hebben toen op de oproep gereageerd om mee te doen. Toch was het niet helemaal duidelijk, waar de bedragen naar toe gingen. Enerzijds naar de A-selectie (denk aan catering rondom uitwedstrijden)
en anderzijds naar materiaal voor techniektrainingen voor de jeugd.
Het was een beetje hinken op twee gedachten. Infomatie bij andere verenigingen over vergelijkbare acties en een goede bezinning op onze eigen voetbalvereniging Vroomshoopse Boys hebben ons de overtuiging gegeven dat het anders kan. Bij onze voetbalvereniging is volstrekt helder dat we het van onze eigen jeugd moeten hebben om op niveau te kunnen voetballen. De selectieteams van de Boys zijn al  jarenlang de sterkste in de gemeente Twenterand, ons A1 en B1 spelen in de hoofdklasse en onze beloften wonnen vorig
jaar het zeer hoog ingeschatte Beltona-toernooi.
Daarbij komt het prima presteren van ons jeugdige eerste en tweede elftal.

Op voorstel van het bestuur hebben de leden van Vroomshooopse Boys enkele seizoenen geleden
besloten om de A-selectie per punt in de competitie te belonen met € 100,–  met een maximum van  3.000,– per seizoen. Daarmee worden uitjes, trainingskampen etc. betaald.
Daarnaast zijn de bijdragen van de VOC-sponsors bestemd voor de jeugdafdeling. In deze economische mindere tijd wordt dat eerder minder dan meer.
Alles overziende kiezen we nu voor het grootste deel ondersteuning van onze jeugd, denk bijvoorbeeld aan materialen voor trainingen en aan activiteiten.
Daarnaast blijven we voor een deel de A-selectie en de overige senioren ondersteunen. Zo kan het best eens nodig zijn iets extra’s in de kantine te doen, denk maar aan Eredivisie Live of Sport 1 op de TV. Ook denken we aan kortingen bij acties vanuit de vereniging. Zelf aandragen van suggesties/ideeën is welkom!
In de kantine is (met behulp van de bijdragen) een mooi bord van de Vrienden van Vroomshoopse Boys gerealiseerd, dat we de komende tijd graag willen actualiseren en nog willen vullen met nog meer namen. We laten ons ook op de website zien.

We hebben besloten vanaf heden de actie weer op te starten en een bijdrage te vragen naar keuze van € 25,– of € 50,– per jaar per vriend(in).
Dat bedrag kan overgemaakt worden op reknr. 36.66.16.730 ten name van actie Vrienden van de Boys. Bij onze penningmeester Willem is dat in goede handen.
Ook kan het bedrag van € 25,– of € 50,– contant worden uitbetaald aan een van ondergetekenden.
Aan het eind van 2013 worden de activiteiten in een nieuwsbrief aan de Vrienden verantwoord. We rekenen op jullie!