Direct na afloop van het bedrijventoernooi plus van afgelopen zaterdag verrichtte Andjin van Veen als een van de organisatoren van dat volop geslaagde evenement de trekking over de maand juni van de kentekenactie van Vroomshoopse Boys. Het winnende kenteken was gekoppeld aan de auto van de gelukkige winnares Anneke Schrijver, onder meer bekend vanwege haar vrijwilligerswerk voor en in de kantine ’t Flierhuus. Anneke ontvangt binnenkort 20% van de maandelijkse inzet van alle deelnemers op haar bankrekening.
Het bedrijventoernooi plus en de kentekenactie hebben zeker overeenkomsten. Beide ondersteunen de financiering van het nieuw te bouwen clubhuis van de Boys op De Bosrand. Nog steeds kan er ingeschreven worden op de kentekenactie, zie daarvoor de website www.vvvroomshoopseboys.nl
Voor slechts tien euro per maand kan er meegedaan worden en kan daarmee een steentje bijgedragen worden aan ons nieuwe clubhuis. Ook kunnen er bij Egbert de Jonge, Bert Kempers of hans Nieboer formulieren worden gevraagd, die ter plekke kunnen worden ingevuld.