Veel jeugdleden van Vroomshoopse Boys waren de afgelopen periode actief met de verkoop en het bezorgen van appeltaarten. Het waren bepaald geen misbaksels en de appeltaarten smaakten heel goed. Er werden maar liefst 650 taarten verkocht en dat leverde het lieve sommetje van € 2.000 op. Goed nieuws natuurlijk voor onze vereniging en onze penningmeester Willem Nieuwlaar kon een mooi bedrag op de rekening bijschrijven.  De beste appeltaartenverkopers werden beloond met een streetsoccerbal en een waardebon van O&O Sports. Dat waren Dean Huisman met 21 appeltaarten, Arthur Sarojan met 16 appeltaarten en Lewis Otter met 15 appeltaarten. Alle taartenverkopers en vrijwilligers: hartelijk dank voor jullie hartverwarmende inzet!